Saturday, January 24, 2015

Ինչու չեն Ժողովրդավարական ակումբները աջակցող Steve SCHULTE.

Հարց: Ինչու են մեծ մասը LA Ժողովրդավարական ակումբների (բացառությամբ Հյուսիսարեւելյան դեմոկրատների) դրական եզրակացություն Սթիվ SCHULTE մրցակից է LACCD մրցավազքում.

Դե, դա perplexing. Մեկ բան, Ես եղել եմ ուժեղ, առաջադեմ դեմոկրատ քանի որ Յեյլի. Արդյոք սա մի գաղտնիք. Ես գիտեի, որ Մայքլ Harrington (Սոցիալ-դեմոկրատական կուսակցության Ամերիկայի) եւ ALLARD Lowenstein (լիբերալ-դեմոկրատական կոնգրեսական Նյու Յորք), եւ ես շատ լավ ընկերն է Ուոլաս Albertson (մահացած. Նախկինում նախագահի հետ LACCD) գրեթե երեսուն տարի: Իմ Ժողովրդավարական ազդեցությունների եւ ասոցիացիաներ են եղել անբասիր.

Նաեւ ես ծառայել է քաղաքային խորհրդի եւ որպես քաղաքապետ West Hollywood վեց տարի ժամկետով: Դա, իհարկե, լիբերալ հավատարմագիր:

Երբ ես հարցրեցի, թե մի քանի կուսակցական աթոռներ ---- այդ թվում, քաղաքական սպայի համար LA շրջանի դեմոկրատների ----- մասին, ես զարմացած էի իրենց պատասխաններ. Նրանք ասացին, որ նրանք մտածում ներկայիս գործող անում էր «համապատասխան աշխատանք». Ինչ է դա նշանակում, մասնավորապես, - հարցրի ես. Նրանք ասել են, որ չեն կարող ամեն ինչից կոնկրետ.

Այսպիսով, երբ իմ փորձից եւ որոշ մտորումների, ես այն եզրակացության, որ դեմոկրատները կողմ են քվեարկել ակամա համար ստատուս քվոն. Չկար քննարկում, ոչ սենյակ ներդրումը նոր գաղափարների ինձ: Այս հիմքի վրա է, որ ակումբները կարող է ունենալ երկակի հաստատվել կամ քվեարկել են «ոչ հաստատում ---- որը ինչ Northeast դեմոկրատները արել.

Գագաթին այս բացակայության պարզ քննարկումների, իսկ ակումբները միացել է ֆակուլտետի միություն (ուսուցչական միություն ժամը LACCD) եւ այլ միությունների դեմփինգով մի reputed $ 325,000 մեջ: Այս մրցավազքում աջակցել իրենց ցուցակը չորս թեկնածուների. Դա նրանց ընտրությունը. Բայց ինչ է, որ ընտրությունը հիմնված է. Բացի այդ, սա բավականին զարհուրելի էին` է ցմահ FDR-դեմոկրատ.

Այնպես որ, ես տեսնում foulness աշխատանքի. Ես տեսնում եմ, պակաս ուշադրության, ստեղծագործական կամ պարտավորություն է այս մրցավազքում. Զարմանալի ընտրող է դարձել անտարբեր.

Բայց ես նայում, լսել, եւ ես կարծում եմ, ինձ համար. Ակումբների առնվազն տվել ինձ այդ հնարավորությունը. Ես պետք է լինել կոշտ եւ անկախ ձայնը LACCD.


Է, որ դուք կարող է կախված լինել.

No comments:

Post a Comment