Saturday, January 10, 2015

SCHULTE համար LACCD


Hello! Իմ անունը Steve Schulte. Ես հրավիրում եմ Ձեզ հետեւել իմ բլոգը իմ նախընտրական կայքում (SCHULTE համար LACCD).

  Ես մի թեկնածու Լոս Անջելեսի Community College հոգաբարձուների խորհրդի. Ընտրությունները տեղի կունենա մարտի 3-2015 հետ միասին ընտրությունից այլ քաղաքային գրասենյակներում. Ես վազում կարգավորվի 5.

Կան ինը համայնքային քոլեջներ թաղամասում (էապես լուսաբանող ամբողջ քաղաք Լոս Անջելես): Այս քոլեջների շատ կարեւոր մուտքի կետ է դեպի ստանալու քոլեջի աստիճան, ինչպես նաեւ պատրաստվում ուսանողներին տեղափոխել են ձայնային առնչվում եւ ուժի մեջ աշխատուժի. Ինչպես հաջողված քոլեջների են հանդիպում այդ նպատակներին հստակ ազդում է մեզանից յուրաքանչյուրին: Ոչ մեկը ինը քոլեջների զբաղեցնում ամենուր մոտ վերեւում Կալիֆորնիայի 112 համայնքային քոլեջներում:

Հետեւաբար, իմ նախընտրական կարգախոսը պետություններ ... ..The քոլեջի կրթական դուք արժանի. Իմ հիմնական նպատակն է, վազում այս կարեւոր գրասենյակի օգնել բարելավել չափանիշներին, արդյունքները եւ բավարարվածության տեմպերը համայնքային քոլեջներում:

Հետեւաբար, իմ նախընտրական կարգախոսը պետություններ ... ..The քոլեջի կրթական դուք արժանի. Իմ հիմնական նպատակն է, վազում այս կարեւոր գրասենյակի օգնել բարելավել չափանիշներին, արդյունքները եւ բավարարվածության տեմպերը համայնքային քոլեջներում:

Երբ ես գնացի քոլեջում է ֆերմայի Iowa, ես բախտավոր բավարար է ստանալ քառամյա կրթաթոշակ մեկում երկրի լավագույն քոլեջների --- Յեյլի համալսարանում. Կարծում եմ, որ ամեն ոք, ով ձգտում է քոլեջում, ունի բնածին կարողությունը եւ պատրաստ է աշխատել դժվար է արժանի նույն տեսակի գերազանցության կրթություն, որը ես ստացել Յեյլի.

Այնպես որ, ես եմ վազում, որ LACCD է աշխատել, այլ խորհրդի անդամները եւ հանրությունը Լոս Անջելես է բերել բարելավում. Բացի այդ, ես ուզում եմ օգնել ամրապնդել նախապատրաստումը ապագա աշխատողների համար աշխատանքի ուժի. Դա կլինի աներեւակայելի եւ ավելի կարեւոր է, քանի որ մենք մրցել ավելի վճռականորեն է աշխարհում եւ համաշխարհային տնտեսության մեջ. Երրորդ, ուզում եմ աջակցել քոլեջները է օգնել զարգացնել ուսանողներին, ինչպես նաեւ սոցիալական եւ քաղաքացիական հաջողությունների. Քանի որ իրենց քննադատական դիրքորոշման հասարակության մեջ եւ կյանքում, որ ուսանողների Մեր քոլեջներ ունեն հսկայական պատասխանատվություն: Այս առումով.

Ես մի կյանքի երկար սերը ուսուցման եւ ուսուցման. Ես հավատում եմ, ուժեղ է, որ լավ կրթությունը տանում է, այնպես էլ անհատական բարելավման եւ մի ամրապնդման մեր ժողովրդավարության.
Ի լրումն, որ բարձրացրել է ընտանեկան ագարակում Iowa, ես Արծիվ սկաուտ եւ զոհասեղան տղա. Ես մասնակցել եմ կաթոլիկ միջնակարգ դպրոցը.

Ես ստացել եմ իմ բակալավրի քաղաքագիտության եւ պատմության Յեյլի. Ավարտելուց հետո ես սովորեցրել տարրական դպրոցը Newark, Նյու Ջերսի երեք տարի. Ես հետո վերադարձել է Iowa եւ ստացել է մագիստրոսի հանրային կառավարման համալսարանի Iowa.

Հետեւելով աշխատանքը համայնքի զարգացման եւ առողջապահության մի քանի տարի է, ես տեղափոխվել Califorrnia. Ես աշխատել է քաղաքապետարանում է քաղաքային խորհրդի եւ այնուհետեւ էր վարձել է, որ գործադիր տնօրեն Լոս Անջելեսի Հոմոսեքսուալ եւ լեսբի համայնքային ծառայությունների կենտրոն. Սրանք բոլորը հրաշալի եւ շատ ձեւավորման փորձը ինձ համար. Ես շնորհակալ եմ այն ամենի համար, որ ես զգացել եւ սովորել.

1984 թ.-ին ես ընտրվել չորս ուրիշների է առաջին քաղաքային խորհրդի համար նոր ներառված քաղաք Արեւմտյան Հոլիվուդում. Ես ծառայել է որպես խորհրդի անդամ եւ քաղաքապետ վեց տարի հետո վերընտրվել.
1994 թ.-ին ես ընդգրկված UCLA դպրոցում առողջապահության եւ ստացել մագիստրոսի Հանրային առողջության. Հետեւելով այս Ես վարձել է Kaiser Permanente Փասադենա եւ աշխատել այնտեղ յոթ ու կես տարվա ընթացքում: Ես աշխատել է դրսի պայմանագրերի եւ որպես տարածքային տնօրեն ռազմավարական պլանավորման եւ վերլուծության.

Քանի որ այդ ժամանակ աշխատել եմ պետական հարաբերություններում եւ 2006 թ.-ից եղել հավաստվում է որպես հրահանգիչ, որի OSHA հովանավորությամբ ծրագրի (HAZWOPER), որը պատրաստվում մասնագետներ բնապահպանական գիտության, անվտանգության եւ արտակարգ իրավիճակների պլանավորման, մշակման վտանգավոր նյութեր, տրանսպորտային եւ կարգավորումը. Ես այժմ սովորեցնել կես դրույքով.

Մի վերջին Նշում: Երկու ամառներով ես ներկա գերազանց Ամառային Classics ծրագիրը Սուրբ John- ի քոլեջի Santa Fe, New Mexico. Ես վերցրել սեմինարների փիլիսոփայության Մարտին Heidigger եւ մի աշխատանքի է հին հույն պատմիչ Քսենոփոնը. Այս տարվա ամռանը ես ավարտել ինը շաբաթ ինտենսիվ հոմերական հունական.
Ես անհամբեր սպասում եմ հանդիպմանը Ձեզ եւ քննարկում են նախընտրական քարոզարշավին եւ իմ նպատակներին հասնելու համար համայնքային քոլեջներում: Ես ողջունում եմ Ձեր ուշադրությունը եւ ձեր քվեն մարտի 3-ին:

Շնորհակալություն:

Steve Schulte

No comments:

Post a Comment