Saturday, January 24, 2015

Ինչու է ֆակուլտետի գիլդիայի (Հայաստանի ամերիկյան ֆեդերացիան ուսուցիչների-րդ գլխում, որը ներկայացնում LACCD ֆակուլտետը) չի աջակցում Սթիվ SCHULTE թեկնածությունը է LACCD.

Հարց: Ինչու է ֆակուլտետի գիլդիայի (Հայաստանի ամերիկյան ֆեդերացիան ուսուցիչների-րդ գլխում, որը ներկայացնում LACCD ֆակուլտետը) չի աջակցում Սթիվ SCHULTE թեկնածությունը է LACCD.

Դե, ամոթ է, ես ասում եմ.

Ավարտել եմ Yale, ես ունեմ մագիստրոսի աստիճաններ համալսարանի Iowa եւ UCLA. Ես արել լրացուցիչ ուսումնասիրություններ Սուրբ John- ի քոլեջի Santa Fe, Նյու Մեքսիկա (մեկը երկրի էլիտար »մեծ գրքեր,« դպրոցների). Այնպես որ, դա չի կարող լինել, որ իմ հավատարմագրերը բացակայում են:

Ես ունեմ ուժեղ ցուցաբերած փորձը տեղական իշխանությունների եւ քաղաքականության, ի ոչ առեւտրային կառավարման, կրթության (բնապահպանական, անվտանգության կարգավորման, բեռնաթափման վտանգավոր նյութեր եւ փոխադրումը վտանգավոր նյութի). Այնպես որ, այս պակասը եզրակացությամբ չի հիման վրա մանրացած փորձը.

Ես եմ հայամետ միություն. Ես սովորել տարրական դպրոցը Newark, Նյու Ջերսի, հետո Յեյլի եւ ես ձերբակալվել (հետ միասին մոտ 175 այլ ուսուցիչների համար) խախտում է դատական կարգով դեմ վառ. (Մենք հարվածել փոքր դասեր, ավելի խորհրդականների, ավելի մեծ ծնողական ներգրավվածության, եւ ավելի լավ աշխատավարձի եւ օգնականների). Մեզանից յուրաքանչյուրը ծախսել է 10 օր է, Essex County ՔԿՀ մեր գործողությունների համար: Այնպես որ, հստակ է, ես չեմ թշնամաբար միության գործունեության կամ ձգտումների մարդկանց, ովքեր աշխատում են կրթության.

Ինչու, ուրեմն, որ պակաս է դրական եզրակացությամբ.

Դե, կա ավելի. Ոչ ես, ոչ էլ որեւէ այլ թեկնածուի, այլ պաշտոնատար այլ գիլդիայի կշտամբել չորս (այդ թվում, իմ մրցակցին) նույնիսկ առաջարկվել հարցազրույց կողմից գիլդիայի.
Ավելին, գիլդիայի եւ LA կոմսություն Ժողովրդավարական ակումբները reputedly դատարկում $ 325,000 է ցեղի դադարում ինձ եւ մյուս թեկնածուներին. Ծանր.

Եվ այս ամենը մի մեծ ամոթ. Ես հրում աճել Շրջանի լայն պատասխանատվության, ավելի շատ գումար fulltime ֆակուլտետը (ավելի քան կեսը հիմա կես դրույքով) եւ խորհրդականների, աճել ֆինանսավորումը էական ուսանողական ծառայությունների աջակցել ուսանողներին, ովքեր կարիք ունեն լրացուցիչ օգնություն ստանալու միջոցով է համակարգը. Բացի այդ, ես հրում բարձրացնել ակադեմիական չափանիշները քոլեջների եւ մեծապես կբարձրացնի ուսումնական արդյունքները. Ես քարոզում դարձնելով համակարգի ընդհանուր առմամբ ավելի ուսանող կենտրոնացած, եւ ես կողմ կամ ավելի շեշտը եւ արդյունավետության վերահսկողություն Շրջանի մեծ բյուջե.

Ոք չէր կարծում եմ, որ Գիլդիա ողջունում այս ամենը.

Սակայն, հետո դիտարկման եւ մտորումների, ես կարող եմ միայն եզրակացնել, որ Գիլդիա, իրոք, աջակցում է ստատուս քվոն: Այսինքն, մինչեւ կատարումը քոլեջների, շարունակությունն օգտագործելով կես դրույքով ֆակուլտետ, մեծ պակաս դասերի, ցնցող բացակայությունը ուսանողական օժանդակ ծառայությունների եւ անընդունելի »հաջողության տոկոսադրույքը» է բոլոր ինը LA քոլեջների (չափման տոկոսային երկու տարվա ուսանողները, ովքեր ստանում են չորս տարի քոլեջում է հատկացված ժամանակը).

Փակցնելուց առաջ խնդրում ենք ուսումնասիրել այս ամենը Ձեզ համար. Եթե ձեր եզրակացությունները, ապա նույնն է, ինչպես իմ, խնդրում եմ աջակցել ինձ եւ միանալ ինձ դարձնելու մարզային քոլեջներին հաստատությունները, որոնք մենք կարող ենք բոլորս պետք է հպարտանալ. Համայնքային քոլեջներ, որոնք աջակցում են բոլոր ուսանողներին, որոնք որակավորված, ովքեր պատրաստ են աշխատել եւ ովքեր արժանի են օգտվել այդ քոլեջների.

Ես հավատարիմ դարձնելու այս պատահել. Ես վստահում եմ, որ դուք էլ.

Steve

No comments:

Post a Comment